Positionering

Het gaat anno 2022 niet vanzelf om mensen daadwerkelijk te bereiken met jouw verhaal. Maar ik beloof dat dit lukt. Omdat we samen op papier zetten waarom (potentiële) klanten bij jou het beste af zijn.

Vaak kloppen ondernemers en organisaties bij mij aan voor een foldertekst of nieuwe website. Die maak ik graag, maar eerst gaan we een extra uurtje om tafel voor een positioneringsgesprek. Elk succesvol verhaal heeft namelijk een oorsprong, een waarom. Dat wil ik eerst achterhalen.

  • Iedere klant bevraag ik uitgebreid op het waarom (de why) van zijn verhaal.
  • We brengen doelgroep en doelen in kaart.
  • We formuleren mission statement en kernwaarden.
  • Het verhaal hieromheen (voor bijvoorbeeld de website) schrijven we later, gebaseerd op mission statement en kernwaarden.
  • We kijken wat nodig is om dat verhaal de wereld in te helpen: website, aanwezigheid op sociale media, folder, (online) advertenties, gratis webinars, noem het maar op.
  • Op basis van een plan en planning gaan we aan de slag.
Ik werk samen met ontwerpers, webbouwers, sociale-media-specialisten en eindredacteuren

Ik doe dit niet alleen, simpelweg omdat ik niet alles kan en wil kunnen. Daarom werk ik samen met ontwerpers, webbouwers, social-media-specialisten en eindredacteuren. Om te kunnen waarmaken wat ik beloof: díe mensen te bereiken die jij wilt bereiken.

Wat klanten (ook) hierover zeggen