Positionering

Het gaat niet vanzelf om mensen daadwerkelijk te bereiken met jouw verhaal. Maar ik beloof dat dit lukt. Daarvoor lopen we samen een uitdagende route.

Met het woord 'positioneren' geef ik die route een wat dure naam. Met welke boodschap, teksten en beelden laat jouw organisatie zien dat zij van grote betekenis is?

Aanpak

Vaak kloppen ondernemers en organisaties bij mij aan voor een foldertekst of nieuwe website. Die maak ik graag, maar eerst gaan we met elkaar een extra uurtje om tafel. Elk succesvol verhaal heeft namelijk een oorsprong, een waarom. Dat wil ik eerst achterhalen.

  • Iedere klant bevraag ik op het waarom (de 'why') van zijn verhaal.
  • We brengen doelgroep en doelen in kaart.
  • We formuleren in een paar zinnen met welke boodschap je jouw doelgroep raakt. Het verhaal hieromheen schrijven we later.
  • We kijken wat nodig is om dat verhaal de wereld in te helpen: website, aanwezigheid op sociale media, folder, (online) advertenties, gratis webinars, noem het maar op.
  • Op basis van een plan en planning gaan we aan de slag.
Ik werk samen met ontwerpers, webbouwers, sociale-media-specialisten en eindredacteuren

Ik doe dit niet alleen, simpelweg omdat ik niet alles kan en wil kunnen. Daarom werk ik samen met ontwerpers, webbouwers, social-media-specialisten en eindredacteuren. Om te kunnen waarmaken wat ik beloof: díe mensen te bereiken die jij wilt bereiken.

Wat klanten (ook) hierover zeggen